Skip to main content

Shadow Hawk Unveils The Ultimate Super Terrain Armored Vehicle

Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle

For those with big pockets and high headedness who love power and demand luxury with security, this super armored vehicle dubbed the Shadow Hawk suits the best. The Street Hawk is amazingly crafted vehicle with the ability to independently raise or lower each of its wheels up to 46 inches without camber or caster compromise and its ground clearance is adjustable from 0-44 inches even when in motion.

Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle

Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle
The ultimate super terrain vehicle is equipped with monster engine producing 1100hp and 1,805 foot pounds of torque. The all-wheel-drive vehicle with 40 inch tall, 15.5 inch wide tires and 22 inch wheels weighs 4,800 pounds and has a top speed of 208mph. Sprint from 0 to 60mph can be achieved in 3.5 seconds and its fuel economy on highway is estimated at 22mpg.

It also features innovative active suspension system, air suspended seats and vehicles pitch; roll and overall ride height can be adjusted from the driver’s seat while using D-pad controls beneath your fingertips.

Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle

You can have Street Hawk build as per your wish and options for the same include two or four door, exterior color, interior fabrics, satellite systems, five-point harnesses, run flat systems, right-hand drive… The vehicle’s production is a limited to 12 units per year with a price tag of $1.2 million and first vehicle will be available by the end of 2011.
Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle
Armored Vehicle, Shadow Hawk, Futuristic Car, Military Vehicle

Comments

Anonymous said…
I just like the valuable info you provide on your articles.
I'll bookmark your weblog and test again right here frequently. I'm fairly certain I'll be told plenty of new stuff proper here! Good luck for the following!

Here is my blog post lameproof.com
Anonymous said…
Thanks for some other informative blog. Where else could I am getting that kind of information written in such an
ideal manner? I've a venture that I'm simply now running on, and
I've been on the glance out for such information.

Here is my website; www.oldtownspace.net
Anonymous said…
I take pleasure in, result in I found exactly what I
used to be having a look for. You have ended my
4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

Here is my web site vietnam holiday packages

Popular posts from this blog

Mimpi-mimpi benua Eropa dari Paris Motor Show

Mondial de l'Automobile 2012: Concept Cars Mimpi-mimpi benua Eropa dari Paris Motor Show Oleh Evan Orensten pada 3 Oktober 2012 Paris motor show 2012 mempersembahkan dan memaksa para pembuat mobil untuk melenturkan kembali otot-otot desain mereka pada bukan hanya pada sisi produksi tapi juga dalam hal berkonsep. Inilah dia 7 model favorit yang dianggap cukup mewakili imajinasi bangsa-bangsa Eropa. Peugeot Onyx Sebuah konsep yang nyata—hadir untuk menjadi topik pembicaraan, namun nampaknya tidak akan diproduksi dalam waktu dekat ini.—Peugeot's Onyx   terbuat dari bahan tembaga, serat karbon, dan daur ulang koran. The Onyx dibayangkan menjelma menjadi supercar hybrid yang super ringan, namun dibekali mesin V8 demi melejitkan 600 tenaga kuda. Peugeot juga berkiblat lebih jauh lagi, dengan tidak hanya menhabiskan waktu di automobile tapi juga menggugah eksplorasi di dunia transportasi dua roda. eDL 132 disinyalir ditempel oleh batere tersembunyi dan mo

Kanzen:Benih Motor Nasional

Adalah suatu ironi yang menyedihkan jika bangsa Indonesia yang mampu membuat pesawat terbang nasional tidak mampu membuat sebuah motor nasional sendiri. Selama puluhan tahun, industri dan pasar otomotif Indonesia dikuasai oleh vendor-vendor dari Jepang, tetapi hal itu tidak membuat bangsa Indonesia mampu mengembangkan teknologi otomotif secara mandiri malah semakin membuat bangsa ini semakin tergantung oleh teknologi dari Jepang. Memang transfer teknologi, sumber daya manusia kita memiliki kemampuan memproduksi komponen-komponen otomotif di dalam negeri sendiri, sayangnya hal itu untuk menyuplai kebutuhan komponen otomotif vendor Jepang di dalam negeri maupun di luar negeri. Indonesia tidak diperbolehkan membuat produk-produk otomotif dengan merek atau brand sendiri dengan menggunakan teknologi dari Jepang. Ini membuat tenaga-tenaga ahli otomotif kita hanya sebagai “buruh” bagi para vendor Jepang, bukan sebagai “majikan” di negerinya sendiri. Di samping itu, pemerintah tidak membuat